Działamy na terenie 10 Europejskich krajów: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Serbia, Rumunia, Hiszpania, Ukraina oraz Łotwa. W każdym z wymienionych Państw posiadamy biura z profesjonalnymi ankieterami.
Oferujemy Naszym klientom kompleksowe badania rynku oraz badania opinii:
- tworzenie scenariuszy badania
- dobór grupy docelowej
- przeprowadzenie wywiadu z użyciem opracowanego kwestionariusza
- raport z przeprowadzonego badania
CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interview, czyli wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny) – metoda zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej.
W badaniach realizowanych metodą CATI wywiad z respondentem jest prowadzony przez telefon, a ankieter odczytuje pytania i notuje uzyskiwane odpowiedzi, korzystając ze specjalnego skryptu komputerowego. Skrypt pozwala na pewne zautomatyzowanie kwestionariusza – np. poprzez zarządzanie filtrowaniem zadawanych pytań lub losowanie kolejności, w jakiej określone kwestie (np. nazwy marek) będą odczytywane respondentowi.
Zalety:
Wady:
CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview – wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony WWW) – metoda zbierania informacji w ilościowych badaniach rynku i opinii publicznej, w której respondent jest proszony o wypełnienie ankiety w formie elektronicznej.
Zalety
Wady: