na czym polega?

Do ocenianych elementów zalicza się jak elementy wiedzy ogólnej lub szczegółowej o produktach, lub usługach oferowanych przez daną firmę tak również elementy, o które badani nie są bezpośrednio pytani w przeprowadzanych ankietach. Do takich elementów należą m.in.: chęć udzielenia pomocy klientowi, nastawienie do klienta, czas oczekiwania klienta na połączenie telefoniczne, ilość koniecznych prób do nawiązania skutecznego kontaktu z firmą oraz informacja o tym, czy w przypadku nieodebrania telefonu pracownik usiłował skontaktować się zwrotnie. Z przeprowadzonych badań przygotowywane są raporty, które zawierają szczegółowe informacje o wszystkich badanych czynnikach.

Jak badamy?

W celu uniknięcia wykrycia naszych ankieterów przez pracowników firmy połączenia wykonywane są z kilkudziesięciu numerów telefonów, zarówno stacjonarnych (wszystkie polskie województwa), jak również komórkowych, przez sztab kilkudziesięciu odpowiednio przeszkolonych ankieterów.

PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI

Sprawdź, jakie są mocne i słaby strony obsługi w Twojej firmie. Zamów badanie. Przygotuj pytania, a my na ich podstawie wykonamy badanie jakości obsługi, z którego dostaniesz obszerny raport. Nie czekaj, napisz do nas!

Od naszych klientów wymagamy przesłania kilku zestawów pytań testowych, z których układane są różne scenariusze rozmów testowych w celu uniknięcia możliwości wykrycia ankieterów przez pracowników badanej firmy.